MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada 73. Napraw swoje błędy.
Czy Ci się to podoba, czy nie, błędy zdarzają się każdemu: źle przyjęte zamówienie, klient narzeka na zbyt długi czas oczekiwania na posiłek, niemiła atmosfera. Musisz coś z tym zrobić. Okaż dobra wolę. Podaruj klientowi zaproszenie na darmowy posiłek. Na pewno nie odmówi i przyjdzie. A kiedy już przyjdzie, niech zaopiekuje się nim najlepszy kelner.

Porada z książki: Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Poradniki | Poradnik nr 15
Większe zyski z deserów przystawek i drinków

Dzięki temu poradnikowi dowiesz się jak:

Z poradnika dowiesz się jak:

  • zatrzymać przypadkowych gości i sprawić, by do Ciebie wracali
  • sprowadzić do swojego lokalu całe rodziny
  • doskonale obsługiwać klientów
  • wyszkolić personel i docenić jego rolę
  • skutecznie prezentować i podawać desery, przystawki i drinki
  • zwiększać napiwki otrzymywane od gości
  • sprawić, by Twoi klienci czuli się docenieni
  • wykorzystać rolę dzieci w lokalach gastronomicznych
  • skutecznie zastosować Happy Hour, by zdobyć nowych i utrzymać starych klientów

spis treści | zamów subskrypcję
 


 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki