MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Zyskowny catering z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 78  Nie umieszczaj w menu zdań przeczących.

Byłeś kiedykolwiek w restauracji, której menu mówi Nie akceptujemy czeków lub Zachowujemy prawo do odmowy obsługi kogokolwiek? Negatywne komentarze lub nieprzychylne dla klientów zasady robią na nich niekorzystne wrażenie. Zamiast tego niech menu dostarcza informacji na temat akceptowanych form płatności: gotówka, karty kredytowe itd. Informuj klientów nie używając przeczeń.


Porada nr: 239  Pamiętaj o głównej zasadzie.

Jeśli planujesz reklamę w jakiejkolwiek formie, nie zapomnij o podstawowej zasadzie: Twoi klienci przyjadą do Ciebie z odległości nie większej niż 5 kilometrów. Ustawianie billboardów w odległość 15 kilometrów od Twojej restauracji nie będzie więc efektywne. Rozłóż mapę miasta i zaznacz obszar na jaki najbardziej chcesz oddziaływać. Cała Twoja sprzedaż, kampania reklamowa oraz inne działania powinny być skupione na tym obszarze.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 155  Oferuj darmowe dodatki do napojów.

Jest to szczególnie efektywny sposób w odniesieniu do większej grupy osób, które są w dobrym nastroju i są skłonne zabawić u Ciebie dłużej. Pamiętaj, by wtedy szybko zaproponować jakieś dodatki, na przykład: butelkę wina zamiast pojedynczych kieliszków, lub cały dzban piwa zamiast pojedynczych szklanek. Takie działanie może nie tylko zwiększyć obrót ale również uświadomić klientom, że podchodzisz do nich z pełnym szacunkiem.


Porada nr: 345  Wyróżnij się.

Zdecyduj, które przystawki nadają Twojej restauracji unikalnego charakteru i pomyśl o sposobach ich promowania w oparciu o dostępny czas i pieniądze. Pamiętaj, że musisz myśleć perspektywicznie, by wyprzedzić konkurencję. Jeśli potrzebujesz pomocy w wyróżnieniu firmowych dań, odwiedź stronę www.restaurant.org lub www.gastrona.pl


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 51  Przeprowadź rozeznanie.

Zbadaj swój potencjalny rynek zbytu, z którego będziesz czerpał korzyści. Zobacz również, jak wygląda sprzedaż u konkurencji, nawet jeśli oznaczałoby to wizytę w każdym sklepie monopolowym w Twojej okolicy. Zorientujesz się wtedy, jakie kwoty klienci są w stanie przeznaczyć na poszczególne rodzaje trunków.


Porada nr: 111  Dane dotyczące transportu.

Te informacje są jedynie potwierdzeniem instrukcji od nabywcy dla sprzedającego. Bez względu na to, czy są one wypisywane ręcznie czy na komputerze, muszą zawierać jedynie proste dane, takie jak numer przesyłki oraz numer zamówienia. Jeśli ktoś ma wprowadzony system HCCP, musi pamiętać o procedurach przyjmowania transportu z dostawą produktów dotyczących zachowania czystości i odpowiednich temperatur.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 290  Alfabetyczna promocja.

Losowo wybierz jedną z liter alfabetu. Jeśli imię Twojego klienta będzie zaczynać się na tę literę, podaruj mu miły prezent - 10% zniżkę.


Porada nr: 55  Promocje powinny być oferowane na stałych zasadach.

Wszyscy, nawet klienci, myślą w kategoriach Co dla mnie ostatnio zrobiłeś? Musisz zatem pamiętać, że jedna reklama niewiele zmieni, dwie - też nie zdołają. Aby przodować w branży, musisz się promować tak często, jak to tylko możliwe - będąc za każdym razem lepszym niż poprzednio!





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki