|
MENU
|
 |
PROMOCJE
|

|
PREMIUJEMY
|
 |
POLECAMY
|
 |
|
|
|
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.
Porada .
Z poradnika dowiesz się jak:
- wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
- wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
- budować i promować wizerunek firmy
- zdobywać stałych klientów
- skutecznie przyciągać uwagę
- wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
- wprowadzać promocje
- planować działania promocyjne na cały rok
Porada z książki:
|
|
|

|
|
Strona główna | Porady
Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników: | Porada nr: 131 Żegnaj wychodzących gości. Dobra obsługa to taka, która jest dobra od momentu
przybycia gości aż do chwili opuszczenia przez nich restauracji. Zbyt często zdarza się, że kelner przynosi resztę i znika. Dobry kelner zatrzyma się, gdy goście będą wychodzić z lokalu, pożegna
ich i zachęci do kolejnej wizyty. Nawet gdy obsługa nie była w pełni satysfakcjonująca, szczere pożegnanie może wymazać ewentualne negatywne skojarzenia z pamięci klienta. |
Porada nr: 168 Popieraj obsługę na życzenie (call party). Obsługa na życzenie to sytuacja, w której klient wyraźnie prosi, by obsługiwał go konkretny kelner. Kiedy klient zgłosi taką prośbę, to najwyraźniej oznacza, że jego ostatnie doświadczenie było wyjątkowe. Zachęć swoich kelnerów, by informowali klientów, że podczas następnej wizyty mogą prosić ich o osobistą obsługę. Możesz nawet zaopatrzyć kelneró w specjalne wizytówki. |
|
Porada nr: 139 Twoje przystawki, prezentowane podczas Happu Hour, nie muszą być obfite i dużo kosztować. Pomyśl o tym , jak obniżyć koszty darmowych przystawek
zachowując przy tym ich doskonała jakość. Połączenie skromnych i smacznych przystawek
zwróci uwagę każdego. Świetna i niedroga przekąska może być zrobiona z francuskiego lub
włoskiego bochenka chleba nafaszerowanego mięsem lub serem (pamiętaj, aby mieć także
przystawki bezmięsne dla wegetarian lub osób, które lubią lekkie jedzenie). Pokrój pieczywo i podawaj je posypane przyprawami. |
Porada nr: 345 Wyróżnij się. Zdecyduj, które przystawki nadają Twojej restauracji
unikalnego charakteru i pomyśl o sposobach ich promowania w oparciu o dostępny czas i
pieniądze. Pamiętaj, że musisz myśleć perspektywicznie, by wyprzedzić konkurencję. Jeśli
potrzebujesz pomocy w wyróżnieniu firmowych dań, odwiedź stronę www.restaurant.org lub www.gastrona.pl |
|
Porada nr: 200 Poznaj grono swoich klientów. Stwórz listę najczęściej zamawianych napojów przez klientów. Powinno na niej znaleźć się około 90% wszystkich zamawianych napojów. Taka lista powinna zapewnić szybką pomoc dla zapracowanych barmanów. Pamiętaj także, aby nie wpadła w ręce klientów, którzy mogliby
pomyśleć, że nie znasz się na swoim fachu. |
Porada nr: 179 Ogranicz dostęp. Tylko wyznaczeni pracownicy, powinni mieć dostęp do magazynu. Warto także ustalić konkretne godziny, w których z magazynu
pobierany jest towar. |
|
Porada nr: 91 Zachowaj konsekwencję. Nie podawaj meksykańskiej tortilli w tym tygodniu w poniedziałek, a w następnym w czwartek. Bądź konsekwentny. Klienci oczekują solidności i stabilności. |
Porada nr: 58 Rozdawaj przekąski. Czy jest to salaterka orzeszków ziemnych, czy pistacji, czy bufet z małymi specjalnymi porcjami przystawek, to i tak klienci będą pod wrażeniem tej mieszanki koktajlowej. Z pewnością wrócą do Ciebie jeszcze tego samego wieczora, aby zjeść pełny posiłek! |
|
|
|

|
|
|