MENU
PROMOCJE

PREMIUJEMY



KUP PORADNIK!
ZBIERAJ KODY,
ODBIERAJ NAGRODY!
POLECAMY
Jak zwiększać zyski dzięki doskonałej obsłudze kelnerskiej z serii Zarządzanie restauracją
 
To tylko jedna z naszych porad. Zadzwoń na infolinię i dowiedz się więcej.

Porada .

Z poradnika dowiesz się jak:

  • wykorzystywać media do promocji swojego biznesu
  • wykorzystywać techniki taniej i skutecznej promocji i reklamy
  • budować i promować wizerunek firmy
  • zdobywać stałych klientów
  • skutecznie przyciągać uwagę
  • wykorzystywać święta i inne okoliczności do przyciągania klientów
  • wprowadzać promocje
  • planować działania promocyjne na cały rok



Porada z książki:
Infolinia: 0801 811 030 telefon stacjonarny (koszt jak za połączenie lokalne), 048 385 89 00 Telefon komórkowy (koszt wg. stawek operatorów)


Strona główna | Porady

Bezpłatnie do pobrania fragmenty czterech pierwszych poradników:
Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. I)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 209  Wprowadź menu dla dzieci.

Kiedyś dzieci rzadko widywały wnętrza miłych restauracji. Dziś jest inaczej. Rodzice zabierają ze sobą do restauracji dzieci, co sprawia, że menu dla dzieci jest bardzo ważne. Bez niego rodzice będą czuli przymus płacenia za posiłek, który może nie smakować ich dzieciom i z pewnością nie będzie zjedzony do końca. Nie będą wówczas skłonni do Ciebie wrócić. Miej świadomość, że dzieci mają ogromny wpływ na decyzje dotyczące miejsca spożywania posiłków całej rodziny, tak więc zaspokajanie ich potrzeb jest tak samo ważne jak satysfakcja ich rodziców.


Porada nr: 219  Zestawy rodzinnesą świetnym pomysłem na przyciągnięcie większej liczby osób.

Zestawy rodzinne są świetnym pomysłem na przyciągnięcie większej liczby osób. Obecnie wiele restauracji posiada w swoim menu takie własne pozycje. Na przykład Kentucky Fried Chicken oferuje 10 kawałków z kurczaka z różnymi przystawkami oraz ciasteczkami w niższej cenie. Celem takiego działania jest zapewnianie rodzinie wystarczającej ilości jedzenia w atrakcyjnej cenie. Podobny pomysł możesz zastosować w swojej restauracji, proponując przystawkę, dwa dania główne dla dorosłych, dwa posiłki dla dzieci, dwa desery ? a wszystko to w niższej cenie.


Większe zyski z deserów przystawek i drinków

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 104  Wygląd potrawy jest bardzo ważny.

Wygląd przygotowywanej potrawy ma w 90% wpływ na jej wybór. Upewnij się, że Twoje przystawki odpowiednio komponują się z potrawą, są przedstawione na zdjęciu w karcie dań lub zachwalone przez Twój personel.


Porada nr: 13  Wykorzystaj przystawki, by dostarczyć gościom niezapomnianych wrażeń.

Poproś kelnera, by zapytał, czy goście świętują jakieś wyjatkowe wydarzenie lub czy jest to może ich pierwsza wizyta w Twoim lokalu. Niech zaproponowana darmowa przystawka, napój lub deser podkreśli tę szczególną chwilę! Zobaczysz, że tak potraktowani goście z pewnością przyjdą ponownie!


Sprzedaż i kontrola kosztów alkoholi z serii Zarządzanie restauracją

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 181  Zabezpieczenie towarów znajdujących się za barem.

Bar jest miejscem wysokiego ryzyka. Ogranicz więc ilość przetrzymywanych tam alkoholi do niezbędnego minimum.


Porada nr: 23  Czas.

W większości podejmowanych decyzji czas odgrywa najważniejszą rolę. Pamiętaj więc, aby efektywnie wykorzystywać czas przeznaczony na tworzenie prognoz. Skup się na uzyskiwaniu widocznych efektów, jak np. cięcia wydatków na zakup towarów, opłacanie personelu czy inne działania.


Skuteczna promocja i reklama za kilkanaście złotych dziennie (cz. II)

zobacz szczególy    zamów subskrypcję

Porada nr: 39  Ustaw wielki telewizor.

Mały telewizor nad barem nie przyniesie Ci korzyści. Z okazji ważnego wydarzenia pożycz lub wynajmij duży telewizor. Wtedy wszyscy będą mogli wygodnie zgromadzić się wokół baru.


Porada nr: 34  Przeprowadź badania naukowe.

Idź do biblioteki i przejrzyj w archiwach artykuły prasowe napisane przez tego redaktora w ciągu kilku ostatnich lat. Dowiesz się z nich, jakie specyficzne informacje umieścił w tych artykułach - Upewnij się, gdy przyjdzie on do Ciebie z wizytą, że Twój personel będzie bardzo uważał na detale, na które dziennikarz zwrócił szczególną uwagę.





 
Poradniki  |  O serii  |  Eksperci  |  Porady  |  Zamówienia  |  O nas  |  Kontakt  |  Linki